Logo exxi
background image

Outsourcing

Outsourcing polega na przejęciu do realizacji wydzielonego procesu biznesowego IT przez wyspecjalizowane firmy.

Outsourcer, mając większe doświadczenie, potrafi szybciej i sprawniej wykonać projekty IT, często w niższej cenie.

Korzyścią biznesową jest stworzenie Klientowi warunków do zajęcia się kluczową działalnością działu IT oraz samego przedsiębiorstwa.

Usługa outsourcingowa jest bardzo elastyczna i można modelować ją według potrzeb Klienta.

Podstawowe korzyści wynikające z tej usługi:

  • dostęp w krótkim czasie do specjalistów IT
  • doświadczenie pracowników outsourcera gwarantuje szybką, sprawną realizację usługi oraz trafne decyzje związane z usługą
  • koszt usługi jest stały, nie ulega zmianie
  • outsourcer stwarza możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności oraz kluczowych klientach
  • proces zarządzany jest kompleksowo, głównie pod kątem wymagań biznesowych i uzgodnionych parametrów usługi, tj. SLA i KPI
  • usługa zarządzana jest przez dedykowanego dla Klienta Technical Account Managera, a Klient jest odbiorcą finalnym usługi
  • wartość dodana – wysoka jakość i bezpieczeństwo realizacji usługi
  • klient nie musi rozbudowywać zasobów środków trwałych
  • rotacja pracowników IT nie dotyczy Klienta. Outsourcing procesów IT jest tak zdefiniowany, aby Klient miał zagwarantowaną ciągłość usługi
  • koszty outsourcingu zaklasyfikowane są jako koszty Opex – koszty operacyjne mające na celu wsparcie dla biznesu. Outsourcing nie jest też zaliczany do grupy Labor Opex, ale jako wydatki operacyjne.

Specjalizujemy się między innymi w realizacji usług dotyczących outsourcingu procesów biznesowych IT, obejmujących organizację i zarządzanie Service Desk/Help Deskiem.

Posiadamy wysoko wykwalifikowanych specjalistów IT, którzy doradzą i pomogą w modelowaniu usługi na etapie tworzenia umowy współpracy, SLA, czy katalogu usług. Dobrze skonstruowane SLA jest połową sukcesu w realizacji i zarządzaniu tą usługą.

Programowanie

Właściwe wykorzystanie informatyki decyduje o sukcesie firmy. W dobie konkurencyjnej gospodarki niezwykle istotne jest dopasowanie oprogramowania do potrzeb biznesowych firmy.

Tworzymy dedykowane oprogramowanie, wspierające biznes w zakresie:

  • zarządzania gospodarką magazynową
  • sprzedaży
  • marketingu
  • zarządzania serwisem.

Wykonujemy następujące testy:

  • testy niefunkcjonalne:
    • testy użyteczności
    • testy kompatybilności
    • testowanie interfejsów
    • testowanie wydajności
    • testowanie obciążenia
    • testowanie przeciążenia
  • testy funkcjonalne zgodności z wymaganiami i/lub najlepszymi praktykami
  • testy bezpieczeństwa.

Usługi wdrożeniowe

Usługi wdrożeniowe, oferowane przez naszą firmę, obejmują planowanie, projektowanie oraz implementację ściśle określonych produktów i technologii, takich jak systemy: operacyjne, wymiany informacji, baz danych, zarządzania sieciami i usług katalogowych. Oferta ta dotyczy budowy podstawowej infrastruktury teleinformatycznej.

Wirtualizacja zasobów serwerowych

Migracja zasobów do nowego środowiska serwerowego z jednoczesnym zmniejszeniem liczby serwerów, przy zachowaniu dotychczasowej funkcjonalności.

Optymalizacja i monitorowanie systemów

Utrzymanie rozwiązań i systemów w dobrej kondycji w zakresie stabilności, jak i wydajności funkcjonowania.

Integracja usług katalogowych

Integracja systemów katalogowych prowadząca do połączenia usług katalogowych różnych producentów tak, aby zarządzanie zasobami odbywało się poprzez jeden system usług katalogowych.

Migracje

Aktualizacja wersji oprogramowania i/lub zmiana technologii rozwiązań w zakresie:

  • systemów operacyjnych
  • oprogramowania użytkowego i aplikacyjnego
  • rozwiązań biznesowych
  • systemów pocztowych
  • systemów bazodanowych
  • technologii sieciowych.

Standaryzacje

Unifikacja zasobów sprzętowych, zasobów oprogramowania oraz procedur postępowania w zakresie instalacji, konfiguracji i zarządzania zmianami w zasobach sprzętowych oraz programowych.

Usługi konsultacyjne

Grupa usług doradczych w zakresie:

  • działalności bieżącej
  • planowania innowacji.

Usługi projektowe

Usługi projektowe obejmują całość prac związanych z procesem projektu informatycznego.

Nasza firma zapewnia profesjonalną obsługę na wszystkich poziomach trwania projektu – począwszy od analizy i prac koncepcyjnych poprzez stworzenie projektu, wdrożenie koncepcji, a skończywszy na szeroko pojętym nadzorze nad projektem.

W ramach tej usługi oferujemy wysoko wykwalifikowanych konsultantów, posiadających interdyscyplinarne doświadczenie w tworzeniu koncepcji systemów informatycznych.

Logo exxi

eXXI sp. z o.o.

ul. Racławicka 146

02-117 Warszawa

e-mail: info@eXXI.pl

tel. +48 22 100 10 05

fax. +48 22 100 10 99

Regon: 140776798, NIP: 5242593325

KRS: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, Nr KRS 0000273281

Kapitał zakładowy 57 500 PLN opłacony w całości