info@eXXI.pl22 100 10 05 Poniedziałek - Piątek 8:00-16:00ul. Racławicka 146; 02-117 Warszawa

    Outsourcing

    Outsourcing polega na przejęciu do realizacji wydzielonego procesu biznesowego IT przez wyspecjalizowane firmy.

    Outsourcer, mając większe doświadczenie, potrafi szybciej i sprawniej wykonać projekty IT, często w niższej cenie.

    Korzyścią biznesową jest stworzenie Klientowi warunków do zajęcia się kluczową działalnością działu IT oraz samego przedsiębiorstwa.

    Usługa outsourcingowa jest bardzo elastyczna i można modelować ją według potrzeb Klienta

    Podstawowe korzyści wynikające z tej usługi:

    • Dostęp w krótkim czasie do specjalistów IT.
    • Doświadczenie pracowników outsourcera gwarantuje szybką, sprawną realizację usługi oraz trafne decyzje związane z usługą.
    • Koszt usługi jest stały, nie ulegnie zmianie.
    • Outsourcer stwarza możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności oraz kluczowych klientach.
    • Proces zarządzany jest kompleksowo, głównie pod kątem wymagań biznesowych i uzgodnionych parametrów usługi, tj. SLA i KPI.
    • Usługa zarządzana jest przez dedykowanego dla Klienta Technical Account Managera, a Klient jest odbiorcą finalnym usługi.
    • Wartość dodana – wysoka jakość i bezpieczeństwo realizacji usługi.
    • Klient nie musi rozbudowywać zasobów środków trwałych.
    • Rotacja pracowników IT nie dotyczy Klienta. Outsourcing procesów IT jest tak zdefiniowany, aby Klient miał zagwarantowaną ciągłość usługi.
    • Koszty outsourcingu zaklasyfikowane są jako koszty Opex – koszty operacyjne mające na celu wsparcie dla biznesu. Outsourcing nie jest też zaliczany do grupy Labor Opex, ale jako wydatki operacyjne.

    Specjalizujemy się między innymi w realizacji usług dotyczących outsourcingu procesów biznesowych IT, obejmujących organizację i zarządzanie Service Desk/Help Deskiem.

    Posiadamy wysoko wykwalifikowanych specjalistów IT, którzy doradzą i pomogą w modelowaniu usługi na etapie tworzenia umowy współpracy, SLA, czy katalogu usług. Dobrze skonstruowane SLA jest połową sukcesu w realizacji i zarządzaniu tą usługą.